http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Aku Mengundur Diri Seketika

Posted by Love Perak | Thursday, May 06, 2010 | 1 comments »

Aku akan berangkat ke Guang Zhou, China pada awal pagi 7hb dan akan pulang pada 12hb Mei. Jadi ketika aku berada di sana mungkin blog ini tidak dapat di update langsung. Kalau ada free or ada wifi, aku cuba lah update hehe.

Semalam aku jumpa brader xenan. Dia bukak restoran kat Depan Masjid Kamunting, seberang jalan. Sape2 yang dok taiping or mai melawat Taiping, jom la lepak kat warung brader xenan. Memang best makanan dia. Western ada, Nasi Ayam ada, aku makan nasi ayam, memang Gred A la!!! hahaha.

Ok lah, aku undurkan diri dulu. Pengunjung LovePerak boleh terus mengikuti perkembangan semasa politik Malaysia oleh blogger-blogger pakatan rakyat, di sini. Terima Kasih.

Salam. Semoga berjumpa lagi~

1 comments

  1. mantaro // May 7, 2010 at 12:06 PM  

    kira ok dapat berjalan.jauh berjalan luas pemandangan!