http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Dengan Brunei pun Kantoi, Apa lagi Yahudi!

Posted by Love Perak | Saturday, May 01, 2010 | 1 comments »

Malaysia nampaknya tidak cerdik dalam banyak perkara. Semuanya nak diserahkan kepada orang. Kira bicara hanya nak diselesaikan cepat-cepat, kesannya main acah-acah sahaja.

Hak mutlak Malaysia, dua blok pengeluaran minyak luar pantai iaitu blok L dan M kini berada di bawah kedaulatan Brunei. Ini diakui oleh Abdullah Badawi. Walaupun dapat mengambil sebahagiannya ia tetap menjadi milik Brunei.

Apa lagi yang nak diserahkan oleh pemimpin Malaysia kepada negara luar. Kini juga sedang menyerahkan sebahagian Johor kepada Singapura melalui Iskandar Malaysia. Dahlah Pulau Batu Putih pun disambar orang. Semuanya dibiarkan untuk disapu orang. Orang luar lebih cerdik dari pemimpin Malaysia. Nanti bini mereka digadaikan juga nanti.

Dengan Brunei pun boleh lebur, bagaimana dengan Yahudi yang lebih cerdik. Nanti semuanya dilebur Yahudi melalui Singapura. Kita hanya pandai gigit jari juga nanti.

ek-ele.co.cc

1 comments

  1. Unknown // May 1, 2010 at 11:20 AM  

    Atas dasar kasih kepada Tok Guru Nik Aziz kami telah cipta satu page goup facebook "Kami akan lindungi Tok Guru Nik Aziz"

    http://www.facebook.com/group.php?gid=117576414938578

    Ini janji kami Anak-anak Kelantan yang berada di IPTA/S

    harap pihak admin sebar2kan lama page facebook ini demi rasa kasih kita kepada Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat ... Tok Guru kami