http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Lawak Mahathir

Posted by Love Perak | Wednesday, February 03, 2010 | 0 comments »


Mahathir buat lawak bilamana berkata saya tak layak mengkritik Tengku Razaleigh.

Dia menganggap bahawa beliau tidak layak untuk mengkritik tindakan Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah yang menggunakan pentas pembangkang dalam isu royalti minyak Kelantan kerana bekas Perdana Menteri itu sendiri pernah melakukan perkara sama sebelum ini.

"Saya tak fikir tindakan menggunakan pentas pembangkang perbuatan yang diterima tetapi saya juga pernah bercakap dalam kumpulan kecil mengkritik kerajaan.

Adakah lawaknya ini ditujukan pada PAS yang juga dipergunakan oleh pemimpin bangsa Umno yang kecewa sebagai pentas luahan perasaan mereka? Aku tanya saja.. entah betoi, entah tidak.

Dr. Mahathir berkata: "Mungkin, mungkin.“Tetapi apa sahaja yang kita lakukan, kita tidak akan dapat rampas balik Kelantan. Orang Kelantan ada cara tersendiri berfikir."

0 comments