http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Blogger LovePerak ditahan Polis?

Posted by Love Perak | Thursday, April 01, 2010 | 3 comments »


Tengah feeling aku tidoq tadi, tiba-tiba henpon aku bunyi ada mesej masuk. Anak haron betol!! Sapa pulak kacau aku pepagi buta ni? Aku pun sambil mamai bukak la mesej tu baca.

"wey!! Mampoih la hang, harini polis nak mai tahan hang!! - itulah mesej yang diterima daripada member baik aku. Gedeboomm!! Daripada aku dok mamai tadi terbeliak terus mata aku. Jantung aku berdegup macam nak rak!

Aku pun terus reply. "biaq betoi, mana hang dapat info ni? Polis nak tahan aku atas kesalahan apa?" aku taip mesej sambil ketaq2 jantung.

Tak sampai 2 minit, masuk balik mesej baru. Aku pun bukak la takkan nak tidoq balik kan. Sekali dia reply "APRIL FOOL!!! Hahahahaha." tu ja dia tulis.

Cilako betol!! April Fool punya pasal abis pagi ni punya nikmat tidoq aku dah terlepas. Aku reply balik "hang dah berutang ngan aku nikmat tidoq!! Aku tuntut sampai hari akhirat!!" hahaha!

Huh. 1st time aku kena april fool yang betul-betul mencengkam jantung dan semua usus dalam badan aku!

Nasib la aku ni muda remaja lagi, kalau tak, boleh kena serangan jantung beb!!


3 comments

  1. Musafir // April 1, 2010 at 11:06 AM  

    AprilFool 2 bukan budaya orang Islam.

  2. BUJANG SUSAH // April 1, 2010 at 1:45 PM  

    setuju musafir

  3. Anonymous // April 1, 2010 at 3:10 PM  

    ai..orang pas pun amalkan april foll ke...