http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Cakap Orang Takde Telor

Posted by Love Perak | Monday, April 12, 2010 | 0 comments »

Hahahaha.... jarang gua dapat peluang gelak pagi-pagi nih.... hahaha.. tapi kan.. hari nie.. gua ader terbaca cakap orang yang tiada telor ... hahaha... saper orang yang tiada telor tue... hahaha .... saper lagie... kalu bukan Zambry Kadeer MB (Mahkamah Bagi) ... hahaha...

Dier boleh cakap "Pilihan raya negeri tidak dapat menyelesaikan masalah politik yang berlaku di negeri Perak" ... hahaha... kenaper dier cakap camtue aaa... sebab dier takder telor... hahaha... orang yang tiada telor sure akan cakap camtue.. sebab takder berani... (have no balls)... hahahaha..

Kalu mamak mamat Zambry Kadeer MB (Mahkamah Bagi) nih ader telor (kira ader brani)... sure dier takder masalah nak buat pilihanraya... aper yang dier nak takut kalu dier rasa dier boleh menang besar... wei.. rakyat cuma nakkan pilihanraya sekali lagi jer... baru adil....

Tapi itu pun takut... gua kesian la kat bini Zambry Kadeer nih... dapat laki pengecut.. takder telor... kesian sungguh... kesian gak kat anak-anak dier... yer la... dapat bapak yang pengecut .. takder telor... hahahaha...

Dan yang paling gua kesian sekali la... gua dan sekalian warga negeri Perak Darul Ridzuan.... dapat MB (Mahkamah Bagi) pengecut dan takder telor... dulu pernah dapat MB (Menteri Besar) yang kaki nangis mengalahkan Neng Yatimah.... biler kalah pilihanraya... terus nangis tak henti-henti... hehehehe...

0 comments