http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

CHEW LEBIH BERMARUAH DARIPADA SHARIZAT

Posted by Love Perak | Thursday, April 08, 2010 | 0 comments »

Di saat pemimpin Melayu Umno rela bersama pelakon seks yang menjadi pemimpin MCA, pemimpin wanita Cina pula meletakkan jawatan.

Chew Bekas Timbalan Menteri itu mungkin merasakan Chua tidak layak memimpin dan bekerjasama dengan Chua kerana tindakan Presiden itu dianggap menghina kaum wanita yang di jadikan mangsa kepuasan seks ( sex ) beliau.




Jika Timbalan Menteri wanita berbangsa Cina menolak pemimpin yang sebangsa dengannya, mungkin ada pemimpin melayu atau wanita melayu yang tak rasa apa apa bekerjasama dengan bekas pelaku seks dvd itu.

Ketika Exco Selangor ditekan dengan pelbagai tuduhan dan muslimat PAS dipalitkan kerana bersama exco itu yang tersebar gambarnya dengan pakaian yang menjolok mata ketika tidur, pemimpin dan blogger Umno macam manusia paling berakhlak lagaknya.

Tindakan bekas Ketua Wanita MCA itu satu cabaran buat pemimpin Umno. Tidak terlepas pak Mufti yang marahkan PAS bersama DAP tetapi mendiamkan diri Umno bersama MCA yang dipimpin bekas pelaku seks yang mengaku.

Nampaknya pemimpin wanita MCA lebih bermaruah dari Menterinya yang mendiamkan diri mungkin dengan alasan tak mahu campurtangan pasal MCA.

Walaupun MCA tak de kaitan dengan Umno tetapi sikap mendiamkan diri pemimpin Umno terhadap Chua sesuatu yang memalukan.

Mungkin tindakan Chew satu sikap yang disifatkan orang melayu, pukul anak sindir menantu, hanya yang punya hati dan akal yang mampu merasai.


anak sengat

0 comments