http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Ketua Polis Paling Bangang Dalam Dunia - Mat Sabu

Posted by Love Perak | Sunday, May 02, 2010 | 1 comments »

Kelmarin Hj Mat Sabu berceramah di Pasti Taman Mewah,dalam Dun Kuala Sapetang.Kehadiran memuaskan.Cuaca sentiasa baik.

Terdapat isu-isu penting yang diulas oleh Tuan Haji Mohd Sabu.Antaranya isu bagaimana Yahudi memusuhi para rasul,nabi dan ulamak.Yahudi tidak akan membiarkan mereka yang bukan kaum mereka untuk terus hidup.Yahudi akan membunuh kaum lain.Di sinilah Hj Mat Sabu menyentuh syarikat yahudi APCO menjadi penasihat kerajaan Malaysia.Beliau juga menyatakan mungkin Antantuya hilang mati dibunuh atas nasihat syarikat ini?

Di samping itu Mat Sabu juga menjelaskan terdapat "big mama" yang menjadi suami.Dahulu zaman Perdana Menteri lain,tiada big mama?Kini big mama lebih berkuasa.

Hj Mat Sabu juga menyentuh isu satu Malaysia.Beliau membedri contoh,pembunuhan Kugan,kematian tragis Teoh Beng Hock dan akhirnya Aminulrashid budak yang belum 15 tahun.
Namun sensitif orang tionghua lebih tinggi dengan nyawa.Kes Teoh Beng Hock masih jadi isu sehingga sekarang."Tubuh Suruhan Bebas,untuk menyiasat kes budak ini"tegas Mat Sabu.

Bagi Mat Sabu polis tidak boleh menyiasat polis."Tengok kes mata lebam Anwar"ujar Mat Sabu lagi.

Dalam pada itu Hj Mat Sabu menekankan kali pertama beliau bertemu dengan Ketua Polis Paling Bangang dalam dunia.Sepatutnya sebagai Ketua Polis,Musa Hassan tidak boleh mengeluarkan kenyataan seperti itu,untuk tidak mengarahkan polis menguatkuasakan undang-undang.

1 comments

  1. Anonymous // May 2, 2010 at 2:19 PM  

    Mat Sabu baru TAHU ke KPN 1malaysia ni paling BANGANG 1DUNIA..KAMI RAKYAT MALAYSIA DAH TAHU SEJAK 1998 lagi..BANGANG,BODOH,TULI,GOBLOK,BINGAI,BAHLOL,KLABU ASAP bla..bla..bla..