http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Saiful Kena Maki Hamun dengan Penyokong Anwar

Posted by Love Perak | Thursday, February 04, 2010 | 5 comments »

KUALA LUMPUR: Sekumpulan penyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim mencaci Mohd Saiful Bukhari Azlan ketika beliau tiba di Kondominium Desa Damansara, Jalan Setia Kasih, Bukit Damansara, di sini bersama rombongan perbicaraan kes liwat tengah hari tadi.

Mereka yang kebanyakkan adalah wanita, menjerit pelbagai perkataan kesat kepada Saiful ketika beliau mengikuti hakim, peguamnya dan peguambela Anwar menuju ke kondominium itu.
Rombongan perbicaraan berada di sana untuk melawat tempat kejadian di mana perbuatan liwat itu dilakukan selepas Saiful menyambung keterangan secara tertutup di mahkamah pagi tadi.

5 comments

  1. Anonymous // February 4, 2010 at 2:08 PM  

    Katalah apa saja kat mamat ni....
    Budak murahan....

  2. din kabat // February 4, 2010 at 2:51 PM  

    apa yg peliknya??
    gila bangang blog ni

    maki hamun kan budaya pkatan hapraqq, xde yg pelik punn..
    kehkeh

  3. Anonymous // February 4, 2010 at 2:53 PM  

    bacoii pelaq puak pas ni

    munafiq no 1

  4. Tan Loo Ley // February 4, 2010 at 3:15 PM  

    Elok lah bertaubat sebelum terlambat dan janganlah gunakan duit dari hasil melelong pungkoq tu...payah nak jawab nanti.

    Kalau budak ni ada mak pak dan waris-waris pakat-pakat nasihatlah, kesian aku tengok budak ni....payah kalau mati nanti nabi saw tak mengaku umat....payah...takkan nak minta shafaat dari najib atau rosmah kot!

  5. Anonymous // February 4, 2010 at 6:19 PM  

    kira ok la bro maki just dlm alam maya nie jer...blog hangpa baik sgt na...mane de maki2,mane de kutuk org,soleh2 belaka blogger2 sial korg,kpd saiful sial n banggang ko ingt rakyat nie percaya cerita bodohhhhhh ko....klu aku jmpe mamat nie pn aku maki,nasib baikla ko dah xde UNITEN nie..klu x ko mmg jd bahanla bdk bangsatttt...

There was an error in this gadget