http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Telur Semakin Kecut!!!!

Posted by Love Perak | Monday, February 01, 2010 | 0 comments »

Sekarang nie semakin hari semakin dekat plak kepada tarikh 9 Februari 2010 ... Memang rasanya hampir seluruh warga Negeri Perak Darul Ridzuan tertunggu hari bersejarah tue... Ader yang rasa nak terkucil, ader yang rasa nak terberak dan ader plak yang nak menangis da ader plak yang macam nak bergumbira... apa-apa pun telah ujud plak tanda-tanda Zambru Kadeer kecut telor... hahaha..

Mana tak kecut telor punya.... yer la... belum tentu kali nie MB Mahkamah nie boleh menang... tapi kalu memang... itu semua memang dah dijangka.... hahaha... kalu kalah la yang paling rasa pelik... dan sure masa tue... bukan setakat kecut telor... usus pon rasa nak terkeluar ikut lubang pungkoq... hahaha

Zambry Kadeer dimasa kecederaan nie (macam main bola la plak)... memang risau... gundah gulana nampak... cakap pon dah makin merapu teruk... pastue plak.. sekarang nieh macam-macam projek Kerajaan Persekutuan tengah jalan kat Perak... haha... itulah tanda-tandanyer ... hehehe... mungkin ader yang kena bubar DUN la pulak... hahaha..

Kalu tidak Zambry Kadeer kecut telor.. takkan dier cabar Nizar Jamaluddin and the gang suruh letak jawatan sebagai ADUN... giler aper.. hanya orang bodoh jer yang akan letak jawatan ADUN sebelum DUN dibubarkan.... sebab... nanti dah tak bholeh bertanding lagi la... hahaha....

Jadi biler Nizar dan rakan-rakan dah hilang kelayakan nak bertanding... senang la Zambry Kadeer... baru la dier ader brani.... baru la dier ader bertelor balik... la nih dier tengah kecut telor nih... hahaha..

Apa-apa pun.... Zambry Kadeer dah terbukti tengah kecut telor tue... hahaha.. kita tengok apa lagi komen yang akan dier kemukakan... hahaha... cukuplah tue Zambry Kadeer ooi... lu tue buat malu orang Perak jer la... hahaha... lu tue cuma MB Mahkamah jer.... hahaha

0 comments

There was an error in this gadget