http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Baru Hang Tau...Shapie Apdal ooi....

Posted by Love Perak | Sunday, April 11, 2010 | 1 comments »

Hang baru tau Shafie, baru hang merasa tak dapat guna dewan. Hang tau dak, Pas dah 50 tahun tak dapat merasa dewan. Rata-riti cari tempat. Bising-bising pun teruskan juga. Beranda rumah orang, kawasan pagar rumah orang, becak-becak, Pas dah rasa. Takkan hang tak boleh rasa dewan sekali, hang dah bising. Itu pun hang masih lagi di pentas yang elok, di khemah yang elok, cuma panaslah sikit. Tu pun hang duk balun guna padang sekolah, harta kerajaan, guna duit Risda dan segala macam mak nenek kerajaan hang guna untuk Umno dan BN. Hang kena sedar diri jugak.

Jadi hang janganlah duk cerita pasal-pasal tandas. Kalau hang tak dapat tandas dan dewan tak apelah. Depa ni nak ajar hang jugak. Takkan hang tak boleh berpanas sedikit. Tunjuklah dengan rakyat Hulu Selangor hang ni jenis tahan dugaan. Hang nak minta undi pun takkan guna tandas. Kesian kat pak cik mak cik Risda tu. Mereka datang nak dapatkan duit mereka.


Pandai hang no...tunggu orang mati dulu baru hang nak bagi.

ek-ele.co.cc

1 comments

  1. Anonymous // April 11, 2010 at 3:02 AM  

    i like artikel nie..hehehe..apdal2..

There was an error in this gadget