http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Merika Minta Nasihat Malaysia...Bagaimana Nak Raba Bontot...

Posted by Love Perak | Sunday, April 11, 2010 | 0 comments »

Pergh... AS minta nasihat Malaysia tue... nasihat yang macam mana yer... hahaha... mungkin nasihat macamana nak meraba buntut pompuan tapi tak kena tindakan mahkamah kot... hahaha.... yer la... Duta Malaysia ke AS tue bukan ker mamat yang suka raba buntut.. hahaha...

Kat Amerika Syarikat, kalu meraba buntut.. sure kena tindakan atas kesalahan gangguan seksual... hahaha.. tapi kalu kat Malaysia... sesiapa yang meraba buntut tue.. kalu dier orang UMNO/BN.. sure tak akan kena tindakan apa-apa punya... paling hebat tindakan yang kena cuma... hahaha... tindakan buang negara jer... tapi bukan buang negara semacam tau... jadi Duta tue bhai... jadi Duta yang dibayar gaji dan elaun besar guna duit rakyat tue... hahahaha

Memang layak la Amerika Syarikat (AS) minta nasihat Malaysia... memang patut pon.. sebab kat Malaysia jer yang boleh raba buntut tak kena apa-apa pon... hahaha... mana ader satu negara dalam dunia nih yang ader macam Malaysia... Menteri yang jaga kebajikan wanita pon tak komen dan meradang pasai isu raba-raba buntut nih... hahaha... mungkin dier gak teringin ader orang raba buntut dier kot... hahaha...

Lu nak marah ker bhai... tak payah la nak marah gua... budak pompuan yang kena raba buntut tue dah siap buat laporan polis lagie... tapi kes nih dah setel dilepaskan oleh polis... hahaha.... kenapa aaa.... cover baik punya...

Kat Malaysia nih... bukan setakat raba buntut... rogol budak bawak umur pon boleh... kalu nenek budak tue buat laporan.. dan ader Ahli Parlimen Pembangkang yang kasi kecoh suruh siasat... Ahli Parlimen tue plak yang kena masuk jel... bukan yang merogol tue... hahaha... Malaysia boleh la bhai... hahahaha...

Kat Malaysia nih... kalu lu nak buat jenayah... ajaran sesat ker.. aper-aper ker... pastikan lu ahli UMNO/BN .... sure boleh lepas punya... lu tengok Ayah Pin... sampai sekarang PDRM tak dapat tahan dan tangkap dier.... pergh... lepas bebas dier kuar masuk Malaysia.. jumpa anak-anak, bini dan pengikut dier... hahaha..

Ingal lagie tak korang dengan Nabi Petrus yang kat Sabah tue... pasai aper dier kena tangkap... pasai dier tak sokong BN... hahaha... sebab itu la... Samer gak ngan Ashaari Al Arqam.... kena tahan pasai dier tak sokong UMNO/BN.... cuba kalu dier sokong macam nak giler... sure terlepas punya.... hahaha..

Apa-apa pun.. gua rasa la AS memang patut minta nasihat Malaysia... tambah lagi kalu bab isu demokrasi... isu undang-undang .. isu alam sekitar dan macam-macam lagie... hahaha... sebab Malaysia nie memang juara bab ini... hahahahahaha... lawak la... macam siot jer gua tengok gambar Duta (RABA-RABA BUNTUT @ RRB) Malaysia ke Amerika Syarikat tue kat dalam Utusan Online... hahahaha ... isu aper aaa... isu berkaitan Islam tue... hahaha.... Duta RRB yang sebok promote isu Islam tue... err.. raba-raba buntut apa hukumnya dalam Islam aaaa...

0 comments

There was an error in this gadget