http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Anwar Buka Mulut Semua Kecut

Posted by Love Perak | Monday, January 25, 2010 | 0 comments »

oleh : shalehudin


Tak pernah ada negara didunia ini, orang politik tak boleh berpolitik. Orang politik berceramah politik telah dihalang oleh Polis.

Dalam Malysiakini melaporkan, Polis naik pentas bukan berceramah, tapi nak halang ceramah Anwar. Tambah pening la anak cucu aku nanti bila depa menelaah sejarah Malaysia merdeka ni. Harap harap depa tak tanya aku la, apa fesyen punya demokrasi ni, mampoih aku tak tau nak jawab punya.


Bagi aku, kesimpulannya mudah sangat. Anak aku pun tau teka punya.

Ada orang yang cukup takut bila Anwar dibiar bebas bersuara. Ada orang yang akan kecut perut bilasaja Anwar membuka mulut walaupun untuk menarik nafas. Ada yang bakal terkencing dalam seluar setiap kali Anwar bertemu rakyat.

Jadi, pergerakan Anwar mesti dihadkan. Percakapan Anwar mesti disekat. Guna apa saja cara dan alasan, jangan kira halal atau haram, betoi atau salah, janji Anwar mesti dihalang. Segala jentera dan isu bakal di"spin" semahunya, janji Anwar dihadkan. Janji depa boleh kacau dia cukup cukup.

Anwar pun tau, deria bau dia sudah terhidu makanan hanyir dipenjara Sungai Buloh. Dan konspirasi liwat ke2 bakal menjeratnya. Tapi itu lambat lagi terjadi. Sementara nak sumbat Anwar dalam penjara ni saja, Anwar mesti dihalang dari bertemu dan bermesra dengan rakyat.

0 comments