http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Ini Kerja Orang Bangang Buta Perut

Posted by Love Perak | Monday, January 11, 2010 | 4 comments »

Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Aziz Nik Mat terus menerima asakan Umno, kali ini didakwa menerima hadiah kek, seberat 10 kg bernilai lebih RM500, daripada menantunya di Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK).

Tambahnya, satu pihak yang enggan dinamakannya telah membuat aduan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung perkara itu. - malaysiakini

oh, bagi kek rm500 jadi kes. kes pkfz 12 bilion kenapa takmau bising, kes najib kapal selam 400juta takmau bising, kes sukhoi jet takmau bising. tok guru dapat hadiah kek rm500 nak bising. rakyat malaysia bukan bodoh. rakyat bukan bangang. setiap undi kepada umno membawa padah!!!

4 comments

  1. Harimau-Menaip // January 11, 2010 at 10:25 PM  

    Bro,

    Apapun tetap rasuah walaupun seringgit. Kes Sukhoi, PKFZ dan yang lain2 wajar mendapat liputan yang serupa kerana ia juga rasuah (kalau ia benar).

    Wallahualam.

  2. Anonymous // January 11, 2010 at 10:25 PM  

    buat apa lah tok guru nak makan kek seberat 10kg tu. dah lah dia pantang makan benda2 yg bergula nih. Hambo cuba cari logiknya, kenapa pulak nak beri rasuah pada orang dah 70tahun ni dengan kek 10kg ni? Pening kepada hamba dok fikir UMNO bengong ni!!!

  3. Anonymous // January 11, 2010 at 10:50 PM  

    Kira hebat lah Nik Aziz leh makan kek seberat tu lagi. Sehat lagi orang tua tu. Jubah yg nik aziz pakai tu pun harga nya beratus kali ganda lebih murah dari harga blazer yang MB negeri lain pakai. Kot ya pun nak tuduh guna lah akal sket..

  4. Mat Kacau Bilau // January 12, 2010 at 1:06 AM  

    Bertuah punya menantu......tak pasal pasal kena tuduh. Menantu macam hantu.

There was an error in this gadget