http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Parpukari Manusia Paling Syaitan

Posted by Love Perak | Friday, January 15, 2010 | 4 comments »

Ya, sesiapa yang membuka blog parpukari, mesti terlihat gambar-gambar tok guru nik aziz yang ditanda salib. Syaitan jenis apa kah yang sanggup buat macam ini? Kalau taksub sangat dengan umno pun, jangan lah sampai macamtu sekali.

Selagi dia tak buang gambar-gambar nik aziz yang bertanda salib tu, kita akan terus berdoa agar parpukari ditimpa bala musibah. Inilah contoh dajal kecil di akhir zaman.

Boleh baca cerita tambahan pasal parpukari dajjal ni di blog ikutsukaaku

http://perakexpress.com/www/wp-content/uploads/2009/07/parpukari1.jpg
yang gemok blah kanan mahathir tu la parpukari celaka!!

4 comments

  1. Anonymous // January 15, 2010 at 10:38 PM  

    patutlah perut dia buncit. mati besok taulah dia siksa kubur. lain kali toksah baca blog dia kasi boikot blog dia. dan kalau dia nak masuk blog kita jangan bagi. supaya dia mati beragan. dan aku paling menyampah dengar nama dia walaupun aku tak pernah dan tak nak langsung baca tulisan jahat dia. akau harap dia pergi jahanam.salam.

  2. azlan baihaqi // January 15, 2010 at 11:12 PM  

    terimakasih letak gambar dia,ingatkan pemuda 20han rupanya sebaya dengan tok saya nampaknya.kesian dah tua2 masih leka dunia.blog org tua tu saya tak jenguk,sebab bila ada blog yg bagitau cerita dia pun dah nak termuntah.kesian org tua tu...

  3. Putera Merdeka // January 16, 2010 at 9:21 AM  

    Celaka punya parpukari

  4. Abdullah // January 19, 2010 at 10:25 AM  

    Robbku ,ALLAH SWT.
    Ikutanku,Rasulullah Muhammad.
    Deenku, Islam.
    Cita-citaku ,Mati dalam keredhoan Allah SWT

There was an error in this gadget