http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Apabila "Bini Puaka" lebih mulia dari Allah

Posted by Love Perak | Wednesday, January 13, 2010 | 1 comments »

Astaghfirullah Hala'zim, aku memohon keampunan dari Mu Wahai ALLAH SWT.

Selain terganggu pelajarannya, tiga pelajar Fakulti Akademi Pengajian Islam, Universiti Malaya (UM); Shazni Munir Mohd Ithnin, Muhammad Aizat Roslan dan Muhammad Saufi Jelani yang dituduh berhubung kes menconteng "bini puaka" dan "pembunuh Altantuya" yang ditujukan kepada isteri perdana menteri Rosmah Mansor berhadapan dengan hukuman penjara sehingga 10 tahun dan denda jika sabit kesalahan. Hukuman itu mengikut Seksyen 436/511 Kanun Keseksaan.

Saya tidak menconteng tetapi saya menitipkan: Memang berpuaka dia tu...!!! Lihatlah, renungkanlah wahai rakyat Malaysia yang mampu berfikir. Sebab tulis "bini puaka", bolih terpenjara 10 tahun...!!! Melanggar hukum ALLAH dengan kelakuan sundal, saya ulangi kelakuan ala-ala betina sundal yang mengatal dengan jantan bukan muhrimnya.... tidak dikira salah..... Bolih dan diizinkan olih lakinya Najib.... Ingat! bila suami membiarkan kelakuan isteri yang bertentangan dengan hukum ALLAH, sedangkan ia mampu untuk menghalangnya.... maka dikira bacul si suami itu.

Justeru saya daif dalam ilmu Islam maka saya dengan ini memohon penjelasan daripada para mufti yang arif tentang hukum Islam dan para Raja dan Sultan Melayu yang menjadi Ketua Agama Islam untuk mengeluarkan fatwa mereka terhadap perbuatan dan kelakuan Datin Seri Rosmah Mansor yang berkucupan dengan lelaki bukan muhrimnya. Malahan saya juga mohon penjelasan apakah wajar, bolih atau sesuai seorang lelaki yang bacul menjadi ketua pentadbir sesebuah negara?

Maaf, saya tidak tahu maka saya bertanya, jangan tangkap saya sebab banyak lagi soalan yang saya nak tanya.

oleh : kerajaan rakyat

1 comments

  1. bijan // January 13, 2010 at 1:22 PM  

    nampak cunnnn juga muka si mama kalau kena dgn spek..tapi kalau tngk masa main tenis...potong stim terus..ha ha haha...