http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

UPDATE : Lagi Gambar Bung dan Zizie di Kelab Malam

Posted by Love Perak | Monday, January 25, 2010 | 8 comments »

ehem2..air apa dekat atas meja di belakang tu....

alahai cium sapa pulak ni....

8 comments

  1. MC_Shaharul // January 25, 2010 at 3:06 PM  

    ish2 mcm haram jadah,ya Allah jgnlah engkau turunkn bala kpd kami,kami tidak sanggup menerima azabmu ya Allah...ttp layakkah kami menerima kebaikan drpd mu dgn kelakuan2 hambamu ini ya Allah...

  2. Anonymous // January 25, 2010 at 3:24 PM  

    Salam Tuan,
    Adakah ini pemimpin harapan bangsa Melayu Islam di Malaysia?

  3. Anonymous // January 25, 2010 at 3:26 PM  

    Dalam parlimen, rambut nampak macam putih beruban...tapi sekarang hitam...

  4. Tan Loo Ley // January 25, 2010 at 4:39 PM  

    Ingat..apabila Allah menurunkan azab..ia akan menimpa ke atas semua manusia samada baik atau jahat sebagai tanda peringatan Allah swt...marilah kita sama-sama doakan mudah-mudahan mereka kembali kepada jalan yang benar dan lurus..itulah saja kuasa yang kita ada sebagai rakyat marhaen...

  5. Anonymous // January 25, 2010 at 7:55 PM  

    Buta2 orang kinabatagan kena tipu!!!mangkuk mcmni pun ada orng beri undi???...mcm bapak ayam aje....org tua tak sedar diri!!!tak tau lah tahap apa kecerdikan orng Sabah???,,,..yng betina ,mcm sundal aje....

  6. Anonymous // January 26, 2010 at 12:13 AM  

    moga allah melaknati mereka jika mereka melakukan kemungkaran!, amin

  7. Harris // January 26, 2010 at 6:49 PM  

    Adoyaii!!Terok betol la atok bung nih!

  8. Anonymous // January 26, 2010 at 9:55 PM  

    Orang kinabatangan kata, apa salahnya datuk bung dah kahwin. Biar la dia kahwin bah, asal dia punya kerja pada rakyat tak terabai.
    Jadi macam mana nak buat tuan2 dengan semau ini? bgai cadangan agar dapat saya berdakwah kepada mereka.

There was an error in this gadget