http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Di Mana kah Najib dan Mahathir? Kenapa hanya Anwar?

Posted by Love Perak | Tuesday, January 12, 2010 | 1 comments »



Dalam DSAI dituduh dan didakwa pelbagai tuduhan berkonpirasi namun DSAI juga yang di julang hingga ke taraf dunia.Malang Tun Mahathir yang pernah jadi jurucakap Dunia Ketiga dan hampir Ottaknya dikaji sebab terlalu bijak langsung tidak tersenarai.



Anwar Ibrahim Menghadiri Sidang Bersama Pemikir Islam Di Beirut
Dato’ Seri Anwar Ibrahim berada di Beirut, Lebanon, menghadiri persidangan bersama pemikir dan pemimpin Islam anjuran Institut Antarabangsa dan Pemikiran Islam(IIIT) dari 10 -14 Januari 2010. Selain itu Dato’ Seri Anwar juga akan bersama membincangkan isu berhubung pengajian tinggi bersama Majlis Sarjana institut tersebut.


Antara mereka yang turut serta adalah mantan rektor Universiti Islam Antarabangsa, Profesor Dr Abu Hamid Abu Sulayman, Syeikh Taha Jabir al Alwani, Dr Anas Sheikh Ali dan Dr Hisham al Talib.


Anwar telah membuktikan beberapa kali apabila karisma kepimpinan dan pemikiranya telah diktiraf perbagai badan dunia.


Baru ini dalam senarai tokoh Islam dunia paling berpengaruh Anwar tersenarai dalam dalam carta kategori ahli politik malah Tuan Guru Nik Abdul Aziz juga turut tersenarai sebagai tokoh agama. Juga pernah tersenarai dalam 100 tokoh pemimpin berpengaruh sedunia oleh TIMES.


Terkini Anwar tersenarai di tangga ke 35 oleh 'agensi Foreign Policy' sebagai pemikir sejagat. Kofi Annan menduduki tempat ke 30 didalam senarai tersebut. Juga Presiden Amerika Syarikat Barack Obama menduduki tempat pertama.

1 comments

  1. Anonymous // January 12, 2010 at 6:17 PM  

    salam bro..jangan lupe Najis@Antuya pong tersenarai dlm kategory PELETUP MANUSIA TESOHOR DLM DUNIA sebab tu akhbar LIBERATION sanggup buat citer tentang MANGKUK ni..hehehe