http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Kampung Wira Jaya. Mainan politik haprak

Posted by Love Perak | Monday, January 11, 2010 | 0 comments »

Isu Kampung Wira Jaya, Gombak dimana penduduk majoritinya terdiri daripada bekas anggota tentera yang diarahkan berpindah oleh Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) sejak April lalu bagi memberi laluan pelaksanaan Projek Perumahan Rakyat (PPR) di kawasan itu adalah mainan politik haprak umno....

Kes ini segaja dibesar-besarkan olih Presiden Persatuan Bekas Tentera Malaysia (PBTM), Datuk Muhammad Ghani yang juga bekas senator dan Ketua Bahagian Umno.

Ini tektik lapuk umno untuk meraih sokongan rakyat terutama anggota dan bekas anggota tentera yang semakin merosot terhadapnya.

Selepas isu ini digembar-gemburkan, nanti akan tampil pakar politik bermuka-muka dengan mengatakan "30 keluarga bekas tentera di Kampung Wira Jaya, Gombak akan dikurniakan hak milik tanah olih kerajaan Haramjadah Barisan Nasional"

Maka, berduyunlah manusia yang tertipu akan memberi berbillion ucapan terima kasih kepada parti haramjadah itu..!!! Maka akhbar Utusan dan Berita Pelik serta TV3 suku akan menayangkan selama 4 hari 4 malam cerita keprihatinan umno harami terhadap bekas tentera. 4 bulan selepas itu diumumkan tarikh pembuburan parlimen untuk memberi laluan kepada pru-13. ..... Temberang umno ni dah basi beb.

Tengok suratkabar mana yang melaporkan. Kalau tiada agenda menipu, mana mungkin sotkabar tu nak buat cerita...!! Lagi pulak icon dia pakar temberang, DMG Datuk Muhammad Ghani..... DMG, kes AP kereta apa cerita?

kerajaan rakyat

0 comments