http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Najib Sindir Zul Noordin

Posted by Love Perak | Tuesday, January 26, 2010 | 0 comments »

oleh : shalehudin

Diatas tajuk: Tidak Perlu Lobi Untuk Jadi Wakil Rakyat - PM, Bernama melaporkan Najib, Piem Umno mengingatkan setiap wakil rakyat termasuk lah Sdr Zulkifli Noordin MP bagi Kulim bahawa mereka akan dinilai secara objektif berdasarkan komitmen serta sokongan pengundi terhadap mereka.

Sekaligus ini bagai menempelak Sdr Zul sendiri yang kini kelihatan begitu galak mengalahkan Ibrahim Ali la pulak. Maudhuk dari ingatan Najib ni ialah, tak payah lah sesapa pun dok gatai cipta isu, kita tengok daripada hasilnya. Jangan berpolemik lebih dari kerja.

Buat Sdr Zul, kalau hang dah tak mau dengar cakap Anwar pun tak pa la. Tapi jangan pulak hang ketepikan ingatan Najib ni. Kesian kat dia, bersusah payah dia punya lama tunggu hang bila nak bakar jamban.. oppps.. sori.. jambatan...

"Tetapi kalau mereka tak turun padang dan mengabaikan tugas, rakyat akan memberi isyarat dan kita tidak akan memilih mereka semula," katanya ketika diwawancara oleh Pengarah Eksekutif Editorial Media Prima Berhad Datuk Ahmad A. Talib dalam rancangan 'Soal Jawab Bersama Menteri' terbitan TV3 yang disiarkan secara langsung dari Seri Pentas di sini malam semalam.

0 comments