http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Saiful mula nak kantoi dah....

Posted by Love Perak | Saturday, February 06, 2010 | 5 comments »

26hb Jun 2008 dia kata kena henjut ngan idolanya. Tapi 27hb Jun 2008, dia boleh lagi mai kerja bancuh ayaq.

Hangpa bayangkan keterangan dia di mahkamah yang mengatakan 2 hari tak berak tu, yarrkkkeerrrr... Habih tu boleh diterima pakai ka alasan dia nak berenti pasai takut dihenjut lagi? Sedangkan 27hb Jun 2008 dok steady bancuh ayaq? Memang sah budak ni jiwa kacau...

Adakah ini juga bermakna, 27hb Jun 2008, masa dia bancuh ayaq tu tengah kengkang dok tahan air mani peliwat yang masih fresh bertakung dalam bontot saiful nih.... pengotoq betoi dia ni...

Dari blog Ikut Suka Aku (ISA)

Gambar ini gua dapat dari seorang pengomen dari blog ini (klik sini). Keterangan tarikh gambar dan liwat ada kat bawah tu. Lu orang tafsirkan sendiri....


Tanpa Nama berkata...

Bukti..!!!! GAMBAR SHAIFUL BUKHARI AZLAN PADA 27 Jun 2008. Selepas diliwat pada 26 Jun 2008. Gambar dirakam oleh (AIC) Anwar Ibrahim Club pada hari Jumaat 27 Jun 2008 sedang menghidangkan minuman pada tetamu termasuk DSAI. Jadi berlakukah kejadian LIWAT....???

Klik sini http://www.ziddu.com/download/8460604/saiful27jun.jpg.html

Sumber - ikut suka aku

5 comments

  1. bang usin // February 6, 2010 at 9:13 PM  

    hahahaaha

    akhirnya,sayfool akan terkentut,kentut juga di mahkamah...

    hahahahaha...kentut busyuk tahan berak

  2. Anonymous // February 6, 2010 at 9:25 PM  

    takan nak toron atas meja depan aic

  3. Anonymous // February 6, 2010 at 9:35 PM  

    mungkin dia dah sasau agaknya?

  4. Anonymous // February 6, 2010 at 9:37 PM  

    kejahatan yang mendapat restu UMNO, tapi rakyat boleh nilai, rakyat bukan bodoh

  5. azman kamarul // February 6, 2010 at 11:43 PM  

    Ujian Allah yang dijanjikan kepada sesiapa yang dikehendakiNya..ujian inilah yang menletakkan manusia ke tempat yang LEBIH TERPUJI ATAU meletakkan manusia di tempat KEJI.

    DSAI adalah jasad dan jiwa yang diuji maka isteri,anak-anak,cucu dan ibu bapa dan keluarga turut sama diuji keyakinan serta kepercayaan masing-masing.Kesabaran menghadapi ujian ini meletakkan mereka ke darjat yang lebih mulia.

    Rakyat...juga diuji.Kejadian ini MELETAKKAN kita sebagai rakyat untuk MEMILIH DAN MENENTUKAN DI MANA KITA .Allah telah menjadikan manusia akal, maka sudah tentulah ianya lebih mulia darjatnya daripada lembu dan kerbau sekiranya kita menggunakan akal yang berpaut dengan KEIMANAN.Inilah ujian untuk kita sebagai rakyat yang diperintah dan keinginan kita untuk siapa memerintah kita.

    Orang yang menuduh atau yang merancang tuduhan juga sedang diuji oleh Allah.Mungkin mereka sedang diuji dengan sedikit wang,harta kemewahan,pangkat dan darjat atau habuan wanita atau sebarang laba dunia.Ujian inilah yang telah menjadikan ABU JAHAL,ABU LAHAB dan rakan-rakan yang sewaktu dengannya telah menolak ajaran yang di bawa oleh baginda Rasulullah saw, sedangan baginda Rasulullah saw adalah ANAK SAUDARA kepada kedua-dua Abu ini.

    Pertuduhan ini juga adalah ujian kepada mereka yang menjadi pendakwa,pembela, juri atau hakim,atau polis.juga kepada semua yang bertanggungjawab membawa fakta-fakta pertuduhan ini hingga dibicarakan dan kemudian diputuskan keptusannya nanti.

    Mengapa saya katakan demikian..DSAI adalah mantan Timbalan Perdana Menteri negara ini.Jadi adalah mustahil rakyat kebanyakan tidak memperdulikan peristiwa pertuduhan yang sedang berjalan ini.

    Justeru itu maka marilah kita ambil langkah yang teliti yang berlandaskan keimanan tulen(tanpa kepentingan)meletakkan diri kita supaya tidak terjatuh ke darjat yang hina dan keji seperti yang Allah swt sebutkan.

    Maka marilah kita sama-sama bermohon kepada Allah supaya hati kita terbuka untuk meletakkan sesuatu perkara kepada yang hak dan betul dengan syariat Allah swt..mudah-mudahan azab dan bala dari Allah swt tidak merempuh bumi di negara ini.