http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Aku Tak Kentut. Dia Yang Kentut....!!

Posted by Love Perak | Sunday, January 10, 2010 | 1 comments »

Oleh : Kerajaan Rakyat

Biasanya orang yang kentut busuk (kentut busuk biasanya senyap, tak berbunyi.... proooot!!!) tak mengaku dia kentut. Dia kentut tapi buat muka selamba dek...!! Malahan dia buat-buat terkejut beruk. Eh eh siapa kentut? Orang lain belum berbau dia dah tanya. Malah dia juga akan cepat-cepat buka cerita lain dan terus menuduh orang lain yang kentut. Yang selalu kentut busuk, perutnya kotor, banyak makan yang bukan-bukan.


“Perbuatan seperti membakar tempat orang lain beribadah dalam agama yang lain adalah satu perbuatan yang sangat terkutuk" Kata Datuk Seri Najib Tun Razak.

Orang yang kentut busuk memang pandai berdalih. Lepas tu dia buat-buat do no. Dia alih topik. Dia buka cerita lain.

“Kerajaan amat komited untuk menjaga keadaan yang harmoni dan hubungan yang baik antara kaum dan agama di dalam negara kita,” katanya kepada pemberita selepas meninjau kerosakan yang dialami oleh Gereja Metro Tabernacle di Desa Melawati, Kuala Lumpur.

Malangnya penipuan orang yang kentut busuk nampak dimukanya.

Ada logik ke, melawat tempat yang ditimpa musibah dua sepupu ni bolih suka, mereka ketawa, mereka gelak....!!! (Ha... rancangan aku berjaya...!!! sambil tersenyum agaknya itulah bisikan hati orang yang kentut busuk)

Nah.... sekarang siapa kentut busuk? Siapa yang rancang serangan ke atas 7 buah gereja setakat ini? .... ("Dah beri RM500 ribu, projek repair gereja ni nak beri pada siapa?".. tanya silidah kontot. "Nanti aku pikir"... jawab si kentut busuk)

Tak kan PUKIDA senyap je kot....!!! Tengah mengatur rancangan seterusnya agaknya...

1 comments

  1. cicitHJHASSANu // January 11, 2010 at 12:39 AM  

    salam rakyat malaysia...

    sepupu sepipit ni wajib dihantar ke kemunting.

There was an error in this gadget