http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Berita Lawak : Zambry nak saman Suara Keadilan

Posted by Love Perak | Friday, January 01, 2010 | 0 comments »

Oleh : shalehudin

Itu yang sebaiknya. Kalau rasa diri tu betoi, jangan dok nganga, saman jer. Kalau dah rasa diri terfitnah dan membawa kemudaratan pada diri dan masa depan karier kita, saman.

Itu yang Zambry MB mahkamah di Perak akan lakukan bagi kononnya membersihkan namanya dari tercemar. Beliau akan menyaman Suara Keadilan kerana memfitnah, kononnya ditahan di AS masa mengetuai misi pelaburan disana. Punya la baik si Zambry ni, kerana ini lah merupakan saman fitnah yang pertama diambilnya sepanjang karier politiknya. Sebelum ni apa yang terbit di media pasai hang kira tak fitnah la.. hihi..

Mempertahankan diri tak pelik. Yang peliknya, buat bodo dan tak reti nak pertahankan diri. Bila dok diam, tak salah pun orang kata salah. Dok nafi tanpa tindakan susulan pun boleh menimbulkan pelbagai spekulasi buruk terhadap diri dan famili.

Amacam Piem Umno, membersihkan nama ada ka dalam senarai azam tahun baru ni?

0 comments

There was an error in this gadget