http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

SPRM Mulakan 2010 Dengan Menipu Rakyat

Posted by Love Perak | Friday, January 01, 2010 | 5 comments »

Oleh : Kerajaan Rakyat

Ala bisa tegah dek biasa. Macam betina jalang yang mengangkang merata. Macam biawak yang biasa makan bangkai, berilah apapun dia tetap mencari bangkai.

SPRM membuka tirai 2010 dengan "Tradisi Menipu Rakyat".


Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia, (SPRM) hari ini membuat laporan polis terhadap pakar patalogi Thailand, Pornthip Rojanasunand bersabit hasil bedah siasat kedua Teoh Beng Hock.

SPRM mendakwa Porthip membocorkan hasil laporannya yang mendakwa mendiang mati di bunuh.

Bagaimana pun bekas majikan Beng Hock yang juga ahli EXCO Selangor, Ean Yong Hian Wah berpendapat laporan polis itu mungkin taktik untuk menutup hasil siasatan Dr Porthip.

“Saya rasa SPRM mungkin hendak menutup mulut Suara Keadilan dan juga cuba untuk menolak report Dr Pornthip untuk dijadikan satu bukti di dalam inkues, “Ean memberitahu TV Selangor,"katanya.


Kerajaan Rakyat: Apa guna siasatan kalau bukan untuk diumumkan? Memang sial ini SPRM, kuda tunggangan umno...!!! Kita lihatlah nanti polis pula akan menjalankan agenda susulan haramjadahnya dengan mengutamakan laporan SPRM. Makanya soal pokok dalam kes ini; kematian Beng Hock disebabkan pembunuhan yang dilakukan oleh SPRM akan cuba ditemggelamkan. Samalah seperti pembunuhan Altantuya, laporan yang dibuat mengatakan Rosmah Mansor dan Najib Razak terlibat sama dalam isu tersebut tidak disiasat sebaliknya pemberi maklumat dihambat serata dunia.

Ucapan Tahun Baru 2010 kepada SPRM: Semoga perangai bacul dan harami yang kalian amalkan akan menjanjikan kesialan buat keluarga kalian ditahun 2010. Kalian membiarkan diri kalian diperkudakan oleh umno, rakyat yang menjadi mangsa. Semoga sebagai balasannya isteri atau suami kalian akan menodai perhubungan kalian. Bagaimana kalian menipu rakyat, isteri atau suami dan anak-anak kalian juga akan menipu kalian. Semoga laknat ALLAH buat kalian kerana dengan sedar dan rela membiarkan segala ketempangan pentadbiran ini berlaku. Akhirnya 2010 akan menjadi tahun malapetaka buat kakitangan SPRM yang bacul kerana mengizinkan dirinya dijadikan hamba kepada jawatan.

5 comments

  1. Anak PR Selangor // January 1, 2010 at 10:57 PM  

    Getik sangat dah dengan dema ni....

    Ayuh kita tumbangkan kera jaan Umngok Barang Naik ni..

  2. MC_Shaharul // January 2, 2010 at 12:18 AM  

    sprm mmg sial,dia ingt rakyat nie bodoh sgt ker???abis sume agensi KERAjaan dlm malaysia nie angpa nk pergunaan,ckup2 la nk tipu rakyat sial woiii!!!!!

  3. Anak Kuala // January 2, 2010 at 7:45 AM  

    ko ingat ni negara hutan ke? hasil siasatan diumumkan di dalam inkues bukan ikut suka hati sendiri.

    Nilah payah bila otat letak dekat kepala celah kangkang tu

  4. Anonymous // January 2, 2010 at 11:38 AM  

    Tuan,
    1.Jgn cepat buat tannggapan...lihat dulu bukan main tuduh..

    2.Kalau Dr Thailand ada bukti, Dr Malaysia juga ada bukti.....serah kpd mahkamah....kena percayala...bukan hanya PERCAYA bila pihak kita menang aje...

    3.Ni yg sgt2 percaya pada Dr Thailand kenapa ????...

    adibeta,
    kubang kerian,kelantan

  5. Anonymous // February 22, 2010 at 1:23 PM  

    awal yang baik