http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Ada rupa musang tak?

Posted by Love Perak | Saturday, March 13, 2010 | 1 comments »


Nasharuddin ni seorang ulama dalam PAS. Nak jadi ulama kena cerdik dan bijak. Bukan kecik anak jawatan dia, timbalan presiden dalam PAS tu. Tapi aku pun musykil jugak apa hal tetiba saja dia dilihat cuba berbuat baik pulak dengan Muhyiddin. Dah reda sikit kerajaan perpaduan yang heboh gila dulu ni, dah nak jadi haru biru balik.

Malaysiakini melaporkan Khalid samad akan meminta Nasha perjelas kehadirannya walaupun atas kapasiti peribadi bersama ngan TPM bangsa Umno. Ia lah, hang tu timbalan presiden PAS yang bergabung dalam Pakatan yang berteraskan penentangan terhadap kezaliman Umno membangangkan rakyat. Tetiba hang didapati berada satu majlis bersama TPM berbangsa Umno. Dah tu ucapan hang pun dah terdengaq macam bunyi musang yang berbulu ayam.

Apa makna “perpaduan politik Islam” tu. Maap la Nasha, orang kampung bukannya paham sangat.

Pak Hassan jual cendoi kepala simpang pun nak tau jugak, dia undi PAS dulu ni pasai meluat kat bangsa Umno yang potong yuran sekolah agama anak dia. Ah Seng tokey kedai barang pun nak tau jugak, dia undi PAS dulu ni pasai meluat kat bangsa Umno yang suka hati mak bapak depa naikkan harga minyak. Muthu yang baru 2 hari keluaq wad pun dulu ni pangkah PAS pasai meluat sangat kat bangsa Umno yang suka sungguh perkuda Samy Vellu.

Jadi depa ni pun dok kalut tanya aku, yang kalut nak berpadu tu ngan sapa? Takut aku nak jawab, takut salah.

Jadi aku ni cuba bersangka baik la, Nasha pi majlis pelancaran buku kisah Natrah tu pasai dia tak tau TPM bangsa Umno pun nak pi sama. Maklum la, kan ka bangsa Umno jenih tak suka membaca buku, dia ingat memang bangsa Umno tak akan pi punya....


1 comments

  1. Ketua Polis // March 14, 2010 at 5:56 PM  

    salam..sudi tuan link kan blog hamba kat sini...tq

There was an error in this gadget