http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Mari Belajar SEX

Posted by Love Perak | Saturday, March 20, 2010 | 0 comments »

Dalam pendidikan sex ada empat elemen.

- Didahulukan dengan meraba bontot, asas elemen- J'Jarjis
- Kemut laici dalam bontot, asas elemen- Saiful'B
- Cucuk Lari Tembak Bom, asas elemen- Altatu'najibulRazak
- Elemen terakhir adalah memupuk kumpulan katak, asas elemen- katak2

Najib Garis Empat Elemen Bagi Malaysia Jadi Hab Pendidikan Serantau

PETALING JAYA: Datuk Seri Najib Tun Razak telah menggariskan empat elemen bagi Malaysia muncul sebagai hab pendidikan serantau, dengan pertamanya komitmen mantap kepada kecemerlangan akademik dan program berdasarkan merit. - betul tu.. komitmen mesti mantap kalau tidak katak taknak lompat.....

Perdana Menteri berkata elemen kedua membabitkan inklusi sosial di mana golongan miskin dan yang terpinggir diberi peluang untuk berjaya. - ini lagi betul.. mesti injek masa bersosial dan jangan dipinggir saje.

Elemen ketiga, menurut Najib, adalah memantapkan lagi kaedah pendidikan negara dengan mengguna pakai amalan terbaik antarabangsa. - setuju...... mesti pakai amalan terbaik antarabangsa... pakai brand Mr Ji dari Kerala

Elemen terakhir adalah memupuk kumpulan graduan cemerlang dalam pemikiran strategik dan kreativiti. - Ini yang tepat sekali..... graduan cemerlang tak dapat biasiswa... kena jumpa najib. graduan cemerlang mesti kreativiti..... kemut air tak tumpah.... graduan cemerlang ada strategi.... tak perlu biasiswa, jual bontot je!

Selain itu, katanya kemahiran berkomunikasi dan penguasaan bahasa lain termasuk Inggeris adalah penting. - Ini silap..!! bukan bahasa Inggeris, bahasa Monggolia.

Oleh Blog Kerajaan Rakyat

0 comments