http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Artis ni = Ahli UMNO?

Posted by Love Perak | Saturday, March 13, 2010 | 1 comments »

oleh : Shalehudin

Inilah rupa dan gayanya kebebasan bersuara yang dilaungkan oleh bangsa Umno. Dalam tajuk besar, Artis edar dadah BH versi digital, langsung tak sebut nama artis tu sapa, anak sapa dan dok mana.



Tapi kalau kena kat Pakatan, siap ngan gambar, IC dan jawatan. Bukan takat tu saja, alamat pun depa tarok dengan harapan keluarga mereka akan jadi caca marba. Salah belum tentu, tapi akhbar penjilat bangsa Umno dah hukum. Belambak dah contoh.

Inilah kebebasan bersuara ala bangsa Umno. Ikut suka mak bapak depa rakyat Malaysia jenih macam mana dan nak bubuh bawah stendet yang mana. Sebab kebebasan suara depa ada dabel stendet. Artis ni pun ahli Umno gak kot.... hihi....

1 comments

  1. Loyar Baru // March 13, 2010 at 4:19 PM  

    Antara dua darjat merupakan idea yang genius dari Allahyarham Tan Sri P.Ramlee yang dapat disakskan berterusan hingga ke hari ini . Al Fatehah untuk Seniman Agung kerana kebijaksanaan nya didalam menterjemahkan karya filemnya berkaitan lakonan kehidupan manusia yang akan mengadap PenciptaNYA kelak.

There was an error in this gadget