http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Anwar Memang Bersalah, Maka Mahathir Pecat Dia

Posted by Love Perak | Thursday, March 25, 2010 | 1 comments »

Anwar Ibrahim dipecat dari jawatannya sebagai Timbalan Perdana Menteri oleh firaun Melayu!! Selama 12 tahun Anwar digambarkan dan maruahnya dijaja sebagai orang yang bersalah.

Tidak cukup dengan itu Anwar Ibrahim dan keluarganya diaibkan tanpa batasan olih Firaun yang sama. Malah semua penyembah firaun Melayu itu dengan sokongan sundal daripada akhbar arus perdana turut menfitnahnya. Apa saja perlakuan Anwar, salah dipandangan mata firaun Melayu itu.

Wahai barua sundal pencacai umno, sila jelaskan sejelas-jelasnya apakah sebenarnya salah Datuk Seri Anwar Ibrahim sehingga dia dipecat dan diaibkan sebegitu rupa olih firaun Melayu?

Kalau barua umno punyai maruah, sila jelaskan! Kami ingin tahu...!! Hujah kamu tidak akan saya tapis tetapi bakal kami patahkan satu persatu....!!!

Cukup sekian lama fitnah dijana dan ditaburkan olih malaun harami bani umno berpaksikan persundalan politik murahan yang dibanggakan olih utusan dan berita harian...!!!

Ingatlah wahai ketua gerombolan, Keadilan akan terus bangkit bersama Pakatan Rakyat menjejaki setiap kerakusan yang diamalkan olih umno sejak 52 tahun lalu. Kami tidak gagal dalam usaha 16 Sept tetapi kami perihatin terhadap keselamatan rakyat dan keharmonian nusa!!!

Kerajaan Rakyat

1 comments

  1. Anonymous // March 25, 2010 at 7:14 PM  

    BN/umno mahafiraun serta askar laskarnya adalah malim sundal malang.