http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Tak sihat budak Zambry ni

Posted by Love Perak | Wednesday, March 31, 2010 | 0 comments »

Sekali lagi Anwar dikambing hitamkan. Kita kini menyaksikan satu lagi sandiwara mencari nama dan glamor dalam etnik Umno dimana Anwar akan disabitkan. Politik Umno selepas era Mahathir amat mudah, sesiapa jugak yang bijak dan berani menghenyak Anwar Ibrahim, dia akan dianggap hero zaman oleh pimpinan Umno.

Inilah satu satunya cara yang paling mudah untuk glamor terkenal dalam Umno. Apabila glamor dan terkenal, mudah untuk mendaki kepuncak kuasa. Pimpinan Umno sentiasa membuka ruang luas bagi sesiapa jugak yang bijak meletakkan Anwar sebagai mangsa.

Sesatunya MB Mahkamah di negara 1Malaysia ini iaitu Zambry Abdul Kadir hari ini telah membuat satu cubaan menarik dalam usahanya menumpang glamor Anwar itu. Mugnkin dia cemburu melihat publisiti melampau yang diberikan pada Zahrain membuatkan dia tumpang sekaki cari makan ala ala katak dan mengambil pulak sifat katak sebagai modal.

Yang tak tahan tu bilamana dia mendakwa beliau adalah calon pertama bagi jawatan MB Perak dan bukannya Mohammad Nizar Jamaluddin daripada Pas apabila pakatan DAP-Pas-PKR mahu menubuhkan kerajaan negeri hari tu.

Woi Zambry, kita nak cari Melayu la jadi MB, takkan tak faham faham perlembagaan kot... bankrupt dah hang ni...

shalehudin

0 comments