http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Laporan Polis Terhadap DS Anwar Ibrahim

Posted by Love Perak | Sunday, March 21, 2010 | 0 comments »

Mereka akan membuat Laporan Polis secara marathon terhadap Dato Sri Anwar Ibrahim, Akibat penbdedahan yang dibuat oleh YB yang melompat baru-baru ini di sidang Parlimen. Kita tunggu dan lihat saja dapatkah Dato Sri Anwar Ibrahim memecah rekod laporan Polis yang di dahului sekarang oleh YB Kapar Singh



Malaysian Insider melaporkan




KUALA LUMPUR, 21 Mac — Siri laporan polis yang pernah disaksikan sejak awal tahun lalu dijangka berterusan - kali ini membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang berhadapan dengan serangan politik, ekoran pendedahan kononnya Yang di-Pertuan Agong telah memperkenankan ketua pembangkang itu sebagai Perdana Menteri sekiranya rancangan “16 September” menjadi kenyataan.



Pendedahan dakwaan itu dibuat oleh Ahli Parlimen Bayan Baru Datuk Seri Zahrain Hashim yang telah keluar Parti Keadilan Rakyat di Dewan Rakyat baru-baru ini.



Pagi ini, Pemuda Umno Selangor dan Wilayah Persekutuan dijangka membuat laporan polis agar Anwar yang juga Ketua Umum Pakatan Rakyat dan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) agar disiasat di bawah Akta Hasutan.



Ia dipercayai laporan polis pertama terhadap Anwar yang berhadapan dengan siri serangan politik sejak saban tahun.



Baca lagi


LovePerak : Teringat kata2 Karpal Singh, "Pemuda UMNO Memang Celaka kah kah kah

0 comments