http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Bukti - UMNO Juara Rasuah

Posted by Love Perak | Saturday, March 27, 2010 | 0 comments »




Hari ini CiLiK© Baru sahaja menerima email dari seseorang yang tidak mahu nama ataupun emailnya diketahui umum. Beliau telah memberi email tentang salinan surat yang ditandatangani Dato' Sayed Mohamad Ali Saipuddin bin Sayed Yaacob Timbalan Ketua UMNO bahagian Kuala Krai Kelantan yang ditujukan kepada Abdullah semasa beliau masih Perdana Menteri.

Surat ini berkaitan laporan salah laku pemimpin-pemimpin UMNO yang terlibat dengan Rasuah. Bagi yang belum pernah melihat surat ini, dipersilakan untuk melihat. Saksikanlah bagaimana pemimpin-pemimpin UMNO yang mengamalkan Rasuah! Perkara ini didedahkan sendiri oleh orang dalam UMNO! Terbukti UMNO juara Rasuah!

Di bawah ini salinan surat yang dimaksudkan Sila klik untuk gambar yang lebih besar dan jelas













Lihat tanda tangan di helaian surat tersebut, bagi yang mengenali tanda tangan Timbalan Ketua UMNO Bahagian Kuala Krai pada masa itu, anda boleh mengesahkan ketulenan surat ini! Sila klik untuk membesarkan gambar.




Nuffnang Ads










CiLiK©: Satu dunia tahu UMNO Juara Rasuah! Dah jadi darah daging! Zombie-zombie UMNGOK teruskan menyokong Pemimpin rasuah ye untung-untung kamu pun dapat merasa duit rasuah untuk tutup mulut!

Sumber Dari Blog Milo Suam

0 comments