http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Lim Guan Eng Terus Menindas Melayu....

Posted by Love Perak | Monday, March 29, 2010 | 0 comments »

ini tak boleh jadi....apahal Pulak Si LGE nak masuk campur hal melayu....Bukan ke Melayu Umno cukup peka kepada Kaum mereka sendiri....mereka lupuskan saham-saham tersebut diatas keselamatan kaum melayu juga...dengan melupuskan tanpa pengetahuan, melayu terjamin saham selamat masuk POKET..(52billion)....JOM..Perkasa Pejuang melayu ...Kita bangkit menetang LGE kerana cuba menyelamatkan BANGSA MELAYU dari jadi PAPA KEDANA angkara KAUM melayu sendiri...hahah hhaha hahha hahah ..kes macam ini sah..perkasut takkan nampak......kerana mastermind benda-benda macam ini adalah kaum puak mereka juga...

Ahli parlimen Bagan yang juga Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng hari ini meminta penjelasan di Dewan Rakyat mengenai RM52 billion saham bumiputera yang dilaporkan 'hilang' daripada tangan bumiputera di Bursa Kuala Lumpur.

Bercakap kepada pemberita di lobi Parlimen, Lim berkata permohonan penjelasannya itu dibuat berdasarkan sebuah artikel yang disiarkan oleh Bernama yang bertarikh 30 Jun 2009.

Menurut laporan itu, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak mengakui terdapat perbezaan ketara antara RM54 billion saham bumiputera yang diperuntukan berbanding dengan jumlah sebenarnya yang masih dimiliki mereka.

Dalam laporan itu Najib dipetik sebagai berkata, “daripada RM54 billion saham yang diperuntukkan, hanya tinggal RM2 billion yang masih dipegang oleh bumiputera.

Lim menggesa kerajaan menyiasat apa yang berlaku dengan saham berkenaan yang didakwa lazimnya diagihkan kepada kroni BN.

0 comments