http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Mai Tengok Bagaimana Sengalnya Najib

Posted by Love Perak | Thursday, March 11, 2010 | 3 comments »

Najib Perosak Konspirasi Liwat

Dari pendedahan demi pendedahan yang dibuat, kita dapat lihat kebodohan demi kebodohan yang sangat ketara tentang isu liwat Saiful vs Datuk seri Anwar ini. Anda boleh lihat sendiri betapa bangangnya saiful melalui pendedahan yang dibuat oleh cilik di entry-entry yang lalu. Untuk melihat artikel-artikel lepas tentang kebodohan Say FooL, sila rujuk link-link berikut:


1. Saiful Berbohong di sidang media
2. Keraguan Kes liwat
3. Isu liwat-Keraguan seterusnya


Sekadar gambar hiasan

Sebagai rumusan dari entry-entry yang lepas,

  1. Berdasarkan pengakuan najib sendiri, Saiful menemui Najib pada 25 Jun 2008, tapi dia diliwat kali terakhir pada 26 Jun 2008. Jelas sekali bangang, dah mengadu diliwat tapi kena liwat lagi keesokkan harinya.
  2. Sebelum ini bapa saudara saiful pernah menceritakan kepada media betapa saiful tertekan sehingga hampir sahaja membunuh diri. Tapi walaupun sudah begitu tertekan, masih lagi datang untuk diliwat oleh Anwar. Bukankah sangat lucu?
  3. Menurut Najib, saiful datang ke rumahnya dan najib rasa tangan saiful seram sejuk. Saiful dikatakan dalam ketakutan ketika berjumpa Najib, tetapi anda sudah sedia maklum Saiful bertemu Najib pada 25 Jun 2008 dan diliwat kali terakhir pada 26 Jun 2008 lagi sekali lagi kenyataan bangang oleh saiful.
  4. Saiful berbohong di sidang media dengan mengatakan bahawa dia diliwat dengan paksa, tetapi kenyataan dia sendiri di mahkamah menjelaskan bahawa dia sendiri yang membuka seluar lalu bertuala. Langsung tiada sebarang unsur paksaan. Memang pembohong!
  5. Saiful pilih untuk mengadakan bukti yang bukan-bukan untuk menuduh Anwar, sedangkan dia boleh sahaja menyediakan perangkap dengan merakam adengan kejinya bersama Anwar melalui handphone sekiranya tuduhan itu benar. Bukankah dia sudah bertemu najib sebelum diliwat?
  6. Saiful berpura-pura mengaku idolanya adalah Anwar Ibrahim sedangkan kawan-kawannya di UNITEN sedia maklum dia anti- Anwar semasa di Universiti. Jelas sekali dia sengaja mereka reka cerita supaya konspirasi ini kelihatan tiada kaitan dengan Barisan Nasional.

Baiklah kenyataan-kenyataan ini semuanya menampakkan betapa bangangnya insan bernama Saiful Bukhari bin Azlan ini. Tetapi adakah benar Saiful sebodoh itu?

Kalau difikirkan Saiful ini teramatlah licik, sebagai contoh di masa lalu dia yang hanya memegang jawatan Timbalan Yang dipertua Majlis Perwakilan Pelajar Uniten boleh dipilih mewakili pelajar Malaysia ke Philipina, menunjukkan dia memang licik. Begitu juga bagaimana dia berjaya menyelinap masuk ke dalam Parti Keadilan Rakyat sedangkan rakan-rakannya di UNITEN tahu dia adalah anti-Anwar juga sesuatu yang licik.

Segala konspirasi ini nampaknya sudah rosak teruk apabila kita lihat kebodohan demi kebodohan Saiful. Kini semakin ramai orang tidak percaya dengan tuduhan ini. Semuanya kerana satu pengakuan.

Pengakuan siapa?








Pengakuan Najib bertemu saiful di rumahnya!

Apabila Najib mengaku beliau ada bertemu dengan Saiful serta merta semua rancangan menjadi rosak teruk. Pengakuan Najib ini dibuat di sidang Akhbar secara rasmi dan dapat dilihat oleh semua pengguna internet. Pengakuan inilah yang memerangkap Saiful. Pengakuan inilah juga yang menjadikan Saiful kelihatan terlalu bangang.

Kerana sekiranya tiada pengakuan Najib ini semua keraguan-keraguan berkenaan isu liwat di dalam entry Blog Milo Suam tidak akan wujud kerana lima daripada keraguan di atas berkaitan dengan pengakuan Najib. Apapun tahniah kepada Najib kerana mengaku, anda sendiri merosakkan konspirasi ini kah kah kah...



Satu lagi lawak bangang si Najib ialah dia bersungguh-sungguh menegaskan bahawa dia tidak menasihati Saiful untuk melaporkan kepada Polis supaya kelihatan kononnya dia langsung tiada kaitan dengan isu ini. Korang sendiri boleh fikirlah kalau orang kena rogol ke kene liwat, kena ragut, kita sebagai orang yang normal mestilah akan suruh mangsa pergi report Polis tapi Najib ni berlainan fikiran dia keh keh keh... kantoi lagi....



CiLiK©: Susah nak berbohong ni, silap sikit je habis semua kantol kah kah kah Najib masuk campur sikit habis semua rosak! Tapi Saiful yang nampak bodoh dan bongok ekekeke....



oleh blog milosuam

3 comments

  1. Unknown // March 11, 2010 at 10:14 PM  

    Walauapa juga alasan nya, DSAI mesti di penjarakan dan di undurkan dari arena politik.

  2. Anonymous // March 11, 2010 at 11:03 PM  

    Podah chit!!
    Najib yng buat salah,anwar pulak yng kena masuk penjara???
    Cikgu,mcm mane sistem otak andan b'fungsi??

  3. Hang Kelam // March 12, 2010 at 1:34 AM  

    Fakta menarik, berapa kalikah saifool membuat laporan polis ke atas blogger yang memaki dia atau memburuk-burukkan dia? aw... manjanya saifool dengan abg polis! dapat perlindungan special ker.

    AzminAli membuat pendedahan ekslusif membela diri bahawa mereka juga pernah dipaksa membuat pengakuan palsu diliwat oleh Anwar. Ezam and the gang dalam akhbar mereka kata, itu taktik lama. TAKTIK LAMA.

    Maksudnya tuduhan liwat dan yang dituduh membela diri merupakan perlawanan TAKTIK @ TAKTIK POLITIK la. ooo ... gitu.

    Realiti ke, fantasi ke, fitnah ke, ... semuanya hanya taktik-taktik atau muslihat dalam bermain politik. Inilah kerja umno... ooooo, gitu rupanya.