http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Anwar akan kejutkan Umno

Posted by Love Perak | Wednesday, March 24, 2010 | 0 comments »

Nyata Umno akan terkejut besar Selasa nanti. Kalau gempaq dari Zahrain, orang dah tau dah pekong mulut dia. Kalau tunggu Ibrahim Ali punya gempaq, pakai lali la. Last last Saifuddin yang gempaq dia kes Melayu boleh berjudi tu... hihi...

Tapi Selasa nanti Anwar Ibrahim yang akan gempaq Umno. Anwar malah bertegas akan mempertahankan dakwaannya bersabit konsep 1Malaysia dengan gerakan ‘Satu Israel’ yang pernah diguna oleh rejim Zionis serta hubung kait dua slogan itu dengan syarikat perunding Yahudi Apco Worldwide yang di upah oleh Perdana Menteri Najib Razak.

Umno gempaq Anwar bagi peluang selama 7 hari untuk buat penjelasan. Last last Anwar yang akan gempaq depa balik Selasa nanti.

"Saya menyatakan hal tersebut berunsurkan asas dan bukti, disebabkan mereka gagal menjawab soalan, maka bagi menutup hal tersebut, tindakan dikenakan kepada saya.

“Selama 12 tahun saya diserang dan dituduh sebagai agen asing tapi saya boleh jawab setiap tomahan mereka. Umno serang saya dengan tanpa bukti tetapi kita serang mereka dengan bukti yang kukuh tentang siapa Apco yang sebenarnya,”jelasnya.

0 comments