http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Apabila YB (Yang Bangang) Zul Noordin Membodek

Posted by Love Perak | Wednesday, March 24, 2010 | 0 comments »

oleh : shalehudin

Nak bodek pun bodek la pelan pelan, jangan bagi nampak hodoh sangat. Semua orang dah tau, hang tu dari dulu, kini dan mungkin selamanya mesra Umno. Kalau hang terpecat ari tu dan terus masuk Umno pun orang tak heran dah. Tapi bila hang buat stetmen bodek ala ala bangang camni, orang ramai dah mula rasa meloya. Terima kasih Zul, hang dah tunjuk kaler hang yang sebenar.

Aku pun tak tau inikah letupan besar seperti yang dijanjikan olehnya tempohari. Zulkifli Noordin hari ini telah mendedahkan beliau ditawarkan ganjaran besar untuk memfitnah Piem Umno Najib Razak dan isteri Rosmah Mansor bagi mengaitkan mereka dengan kes pembunuhan wanita Mongolia Altantuya Shaariibuu.

Macam macam cara orang nak tunjuk baik dengan boss, tapi inilah cara Zul Kulim. Bagi aku la, kalau ia pun benar kisah ni, hang guna la surat khabar Umno yang bersepah tengah tak laku la ni. Kot kot la boleh lariskan balik akhbar busuk perut depa tu. Hang boleh guna TV Umno yang tengah turun rating penontonnya untuk sebarkan kasih sayang hang pada Najib. Tak salah kan. Jangan la guna Parlimen buat lepaih geram atau serangan peribadi. Hang pun dah nampak sejenis ngan Zahrain dah. Jangan habaq kat aku ni la kerja wakil pada rakyat didalam Parlimen.

Parlimen tempat wakil bagi rakyat suarakan dan perjuangkan kehendak rakyat. Hang pulun sikit tunjuk baik bagi Anwar jeles sikit pasai pecat hang. Ni tidak, hang pun dah sekole ngan Zahrain, Anwar lagi senyum la, memang nampak logik la tindakan PKR pecat hang ari tu. Perangai tak senonoh dan telah menyalah gunakan Parlimen untuk kepentingan diri.

0 comments

There was an error in this gadget