http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Cakap Serupa Firaun Pariah

Posted by Love Perak | Friday, March 26, 2010 | 0 comments »

"Saya tak pernah sebut nama sesiapa pun, ia cuma dalam konteks ucapan tentang budaya fitnah politik yang melanda di dalam negara, budaya fitnah terhadap Anwar, fitnah terhadap Tok Guru Nik Aziz dan fitnah terhadap Perdana Menteri, itu tujuan dia bukan untuk dedah sesiapa pun.

"Berkaitan dengan nama yang mengarahkan siapa, saya tak sebut, isu dia tentang isu budaya fitnah politik yang berlaku bukan orangnya.

"Saya tidak berniat untuk mengaibkan orang melainkan perlu atau saya diletakkan dalam keadaan terpaksa maka saya sebutlah tapi dalam konteks ucapan saya tidak ada keperluan pun," ketika ditanya media bersama tiga rakan Bebas dalam satu sidang akhbar di Parlimen semalam.

Berhubung kenyataan Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan bahawa pihak polis akan memanggil beliau berhubung dakwaan tersebut, Ahli Parlimen itu akan meneliti untuk memberi butiran lanjut.

"Setakat ini apa yang saya lihat, dari segi undang-undang tidak ada keperluan sebab apa yang saya sebut cuma nak mengambarkan budaya fitnah yang sedang berlaku sesuai dengan kekhuatiran Tuanku, itu sahaja, "Tapi kalau KPN panggil untuk bincang lanjut, saya akan tengoklah macam mana keadaan," kata beliau.

ha..ha..ha...

Firaun Kulim ni dah macam keling pariah yang bersidai kat lorong2 gelap Chai Leng Park pulak dah, cakap berbelit2. Eloklah Polis siasat dan desak dia dedahkan nama2 yang dia maksudkan boleh menggugat iman dia yang kuat tu.

Kalau dia kantoi dan di dapati berbohong, eloklah digantung dia dulu sebelum mengantung Sirul dan Azilah. Dah macam celaka sial gua tengok di punya dalih...


http://www.ikutsukaakuisa.co.cc/

0 comments

There was an error in this gadget