http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Alamak, dia dah bangun! lari!!!!

Posted by Love Perak | Sunday, March 21, 2010 | 0 comments »

KUALA LUMPUR 20 Mac- Rakyat negara ini diminta tidak terus terpengaruh dengan apa juga kenyataan yang dibuat Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim.



Kita mesti tolak apa yang dirasakan tidak betul kerana kita tidak mahu berlaku keadaan porak-peranda dari apa yang dilakukan olehnya nanti,katanya kepada pemberita selepas melancarkan Pohon Ilmu dan Inovasi Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) serta melawat Taman Herba dan Taman Paku-Pakis di universiti itu di sini hari ini.



Abdullah berkata, apa yang didedahkan oleh ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Zahrain perlu dijadikan ingatan kepada semua pihak selain mengambil perhatian serius terhadapnya.



"Kalau apa yang dikatakan Zahrain bahawa Anwar mengggunakan pendekatan membohong untuk membawa perubahan maka itu sangat memalukan.



"Zahrain ialah seorang sahabat karib Anwar maka dia tentu tahu apa yang dikatakannya itu," katanya.




kah kah kah...kadang2 memang tak tahan nak gelak...khairy apa cerita...dulu sapa yang takmau berunding dengan anwar masa 16 sept...sapa yang takut nak balas surat anwar masa 16 sept...kah kah kah...

0 comments