http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Fuh Nasib Baik!!!

Posted by Love Perak | Friday, March 05, 2010 | 0 comments »

Nasib baik, hai nasib baik. Nasib baik malaon sekor ni tidak diberi jawatan itu. Kalau Jawatankuasa Pemilihan beri dia jawatan itu, matilah Lu Tan Sri Khalid, saya akan hasut semua blogger Keadilan dan Pakatan untuk mohon jawatan pengarah dalam GLC Selangor. Kalau blogger tidak diberi jawatan.... blogger pun jadi katak. Kalau blogger diberi jawatan, saya akan hasut pula semua Ketua Cabang untuk mohon. Kalau Ketua Cabang tidak diberi jawatan... bubar Cabang.

Hello Mat Saleh, Lu tau ke ini Pakatan Rakyat beb. Sori, kronisme tarak dalam Pakatan beb!! Bukan macam Umno...!!! Kalau dalam Umno bolihlah, jangan kata Setiausaha Agong, Ketua Cawangan pun bolih jadi pengarah - janji penuhi syarat. Apa syaratnya? Bodek mau cukup beb....!

Hi mangkok berayun batang berjuntai Salehuddin Hashim - si tua ganyot tak sedar diri, malulah sikit pada dia orang ni.

Pejabat Menteri Selangor mengesahkan bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim pernah mengemukakan permohonan untuk mengisi jawatan Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Kumpulan Perangsang Selangor Berhad (KPS).

Pejabat Menteri Besar juga mengesahkan KPS telah menerima permohonan beliau itu dan Salehuddin pernah ditemuduga oleh Jawatankuasa Pemilihan.


Bagaimanapun, Jawatankuasa Pemilihan memutuskan supaya calon lain yang lebih layak dan sesuai dipilih bagi menjawat jawatan itu.


Kenyataan ini dikeluarkan bagi menerangkan kedudukan sebenar mengenai Salehuddin apabila nama KPS dikaitkan dengan kontroversi punca peletakan beliau meletak jawatan Setiausaha Agung PKR.

0 comments