http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

UPDATE : Terkini LIVE dari Penang

Posted by Love Perak | Wednesday, March 10, 2010 | 1 comments »


10.40 p.m : yb lim guan eng sedang berucap. Puluhan ribu orang duduk senyap dan khusyuk mendegar.

10.30 p.m : yb saifuddin nasution baru habis berucap. lim guan eng baru sampai. Ds anwar masih belum tiba, skrg yb mansor berucap.







10.05 p.m : DS Anwar dan Lim Guan Eng belum hadir. TG hadi Awang baru habis berucap










Perh. Rase2 gua ade kot 20 000 orang. Gila beb. Gua nak duduk pun susah nih. Huhuh. Kecut perut kalo puak2 umNO tengok ni....





1 comments

  1. Anak Sungai Derhaka // March 11, 2010 at 2:20 AM  

    Salam Tuan empunya blog....

    Pasal apa tak bagi tahu nak mai.. aku ada kat depan tu.. sekejap atas stage, sekejap bawah stage.. sampai atas jeep yang bawa Karpal Singh pun aku naik ambil gambar..

    Esok aku Upload.. Lautan Manusia di Seberang Jaya...