http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Umno takut nak jawab, perguna Polis sebagai perisai

Posted by Love Perak | Thursday, March 11, 2010 | 0 comments »

Patut sangat la bangsa Umno rasa malu semalu malunya.

Malu disebabkan bangsa hanmpa dipimpin oleh pimpinan yang korup dari segi perangai dan idea. Lagnsung tak dak kualiti. Patut la Ibrahim Ali kalut sangat nak menganut bangsa Umno. Gila khinzir punya bodek, nak masuk Umno. Sebab dia tau, kalau dia masuk Umno la ni, dia bakal diangkat jadi pemimpin besaq. Sebab pemimpin Umno yang dok ada la ni semua tak boleh tandingi Ibrahim Ali dari segi idea. Diperkampungan orang buta, yang kelabu akan jadi ketua... hihi...

Pimpinan Pakatan telah diancam dan diberi tekanan oleh pihak Polis dan Anwar percaya arahan bangang ini datangnya dari pimpinan atasan Umno BN. Pimpinan Pakatan mengambil peluang dalam setiap ceramah mereka menceritakan isu politik yang sebenar untuk rakyat menilai. Pakatan tiada alternatif lain setelah segala media dikuasai UBN. Sepatutnya, isu yang dibangkit Pakatan hendaklah dijawab balas dengan hujah dari bangsa Umno.

Ini yang aku katakan pimpinan bangsa Umno korup idea nak hujah balas dengan pimpinan Pakatan. Depa takut atau tak reti nak jawab balas, depa perguna pihak Polis untuk ancam dan berikan tekanan.

0 comments