http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Jawatan Kosong Sebagai Ulama Kepada Saiful

Posted by Love Perak | Monday, March 08, 2010 | 0 comments »


Kes liwat II yang membabitkan Anwar kini masuk kesatu dimensi baru bilamana VCD fatwa Yusuf al-Qaradhawi telah mula diedarkan. Sekaligus ini memberi tamparan pada pihak pendakwa khasnya Sdr Saiful yang beria ia dengan sukanya mendakwa Anwar meliwatnya.

CD yang bertajuk "Fatwa Mutakhir Dr Yusuf al-Qaradawi berhubung konspirasi II terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim" telah diterbitkan oleh Women's Institute of Research Development dan Advancement (WIRDA) diedarkan secara percuma.

Tidak dinafikan Anwar telah mendapat satu kekuatan tenaga yang baru dengan VCD ini terutamanya dalam menghadapi apa yang didakwanya sebagai satu lagu konspirasi peringkat tertinggi untuk menjatuhkan karier politiknya.

Aku pasti kem si Saiful juga mesti menggelabah sekarang. Mereka tentunya tengah sibuk mencari seseorang bergelar Ulama untuk buat serangan balas sekarang ini. Jadi aku cadangkan pada mufti mufti yang bijak pandai yang terasa malas dah nak berkecuali sebagai mufti negeri, sila lah angkat tangan anda sekarang. Boss pada si Saiful sedia menggaji anda sebagai Ulama upahannya...

0 comments